Četru HEFFA CARLINE 130 piekabes transportēšanas siksnu komplekts, riteņu stiprināšanas siksnas 5m/50mm/5t VDI 2700
Iekļauts
Četru HEFFA CARLINE 130 piekabes transportēšanas siksnu komplekts, riteņu stiprināšanas siksnas 5m/50mm/5t VDI 2700
Četru HEFFA zīmola transportēšanas siksnu komplekts evakuatoriem un automašīnu piekabēm, katra 5 m gara un 50 mm plata , kas paredzētas transportlīdzekļu riteņu nostiprināšanai, piestiprinot riepu . Tās izceļas ar 3 punktu stiprināšanas sistēmu , kas nodrošina lielisku transportlīdzekļa stabilizāciju uz evakuatora vai platformas. Pateicoties 5 tonnu (5000 daN) kravnesībai, siksnas ir ideāli piemērotas pat smagāku vieglo automašīnu pārvadāšanai. Šo risinājumu plaši izmanto transportlīdzekļu pārvadājumos - gan transporta uzņēmumi, gan loģistikas operatori, kas strādā vadošo automašīnu ražotāju labā. Šis komplekts ir ideāli piemērots lietošanai uz LOHR platformām, viena un vairāku līmeņu evakuatoriem un daudzpunktu transportlīdzekļu stiprināšanas sistēmās. Tās garantē ātru montāžu, izturību un transportēšanas drošību pat sarežģītos ceļa apstākļos.
Lentes ir aprīkotas ar īpašu aizsargapvalku – tā saukto "zāli" – 130 cm garumā, ar sānu atlokiem, kas aizsargā lenti un riepu no slīdēšanas un bojājumiem. Rupjā gumija, kas novietota uz lentes virsmas, palielina berzi un precīzi piespiež lenti pie riepas, novēršot riteņa kustības risku braukšanas laikā.
Jostas ir izgatavotas no izturīga PES materiāla (100%) , kas ir izturīgs pret nodilumu un stiepšanos, un to konstrukcijā ietilpst trīs rotējoši tērauda āķi - divi piestiprināti pie jostas un viens integrēts ar spriegotāju. Visi metāla elementi, ieskaitot sprādzi, ir izturīgi un izturīgi pret koroziju, nodrošinot drošu un stabilu stiprinājumu. Papildu priekšrocība ir gumijotais spriegotāja rokturis , kas uzlabo darba komfortu pat valkājot cimdus.

VDI direktīva 2700
VDI 2700 8.1. daļas direktīva ir Vācijas tehniskais standarts, kas nosaka detalizētas prasības transportlīdzekļu nostiprināšanai, kurus pārvadā ar platformas piekabēm un piekabēm . Attiecībā uz nostiprināšanas siksnām ar riteņu nostiprināšanu šī direktīva cita starpā nosaka jostu izvietojuma metodi, nepieciešamo nostiprināšanas punktu skaitu (piemēram, 3 punktu sistēma), minimālos spriegošanas spēka parametrus un to marķēšanas un tehnisko apstiprinājumu principus. Atbilstība VDI 2700 8.1 nozīmē, ka siksnas atbilst stingrām prasībām attiecībā uz pārvadājamā transportlīdzekļa drošību, uzticamību un imobilizācijas efektivitāti , kas ir ļoti svarīgi vieglo automašīnu un mikroautobusu profesionālai pārvadāšanai. Pateicoties tam, lietotājs var būt pārliecināts, ka izmantotā nostiprināšanas sistēma atbilst pašreizējiem Eiropas un Vācijas standartiem ceļu satiksmes drošības jomā.

TÜV Rheinland un TÜV SÜD
TÜV Rheinland un TÜV SÜD sertifikāti apliecina, ka transporta lentes ir pārbaudījušas neatkarīgas sertifikācijas iestādes un tās atbilst stingriem drošības, kvalitātes un izturības standartiem. Tas nozīmē, ka tām ir veikti izturības testi, lai pārbaudītu to izturību pret slodzēm, mehāniskiem bojājumiem un laikapstākļu ietekmi. Abi sertifikāti sniedz lietotājam garantiju, ka produktu var droši izmantot autotransportā saskaņā ar piemērojamajām Eiropas prasībām.
EN 12195-2 standarts
Šis ir Eiropas standarts, kas nosaka prasības nostiprināšanas siksnām ar manuālu spriegotāju, ko izmanto kravu nostiprināšanai autotransportā. Standarts EN 12195-2 cita starpā nosaka spriegošanas spēku (SHF), nostiprināšanas spēka (LC), siksnu izturības, dinamisko testu un produktu marķēšanas metodes vērtības. Saskaņā ar šo standartu sertificētas siksnas atbilst visām Eiropas drošības prasībām un tās var likumīgi izmantot visā ES.

Stiepes izturība (LC)
Siksnas 5 tonnu (5000 daN) izturība ir maksimālā slodze, ko siksnas var droši noturēt, ja tās tiek izmantotas transportlīdzekļa riteņa nostiprināšanai – viena no visizplatītākajām automašīnu nostiprināšanas metodēm uz platformas piekabēm. Šī nostiprināšanas metode nodrošina vienmērīgu spēka sadalījumu , lielāku transportlīdzekļa stabilitāti uz platformas un samazina kravas pārvietošanās risku braukšanas laikā.

Taisnās stiepes izturība (LC)
Stiprināšanas siksnu vienkāršais stiepes izturības līmenis ir 2,5 tonnas (2500 daN) , kas nozīmē maksimālo slodzi, ko tās var izturēt, ja tās ir piestiprinātas no punkta uz punktu, neaptinot kravu. Šī vērtība parasti ir puse no stiprinājuma siksnu izturības un norāda drošas lietošanas robežas, ja tās ir vienkārši nospriegotas. Lai efektīvi nostiprinātu kravu, ieteicams izmantot vismaz divas siksnas simetriskā izkārtojumā , kas nodrošina vienmērīgu spēku sadalījumu un stabilu transportlīdzekļa vai preču imobilizāciju pārvadāšanas laikā.
Standarta spriegojuma spēks (STF)
Katras siksnas spriegošanas spēks ir 500 daN , kas nozīmē, ka siksnas rada spiedienu, kas līdzvērtīgs 500 kg spēkam, efektīvi novēršot tās nobīdi transportēšanas laikā. Šis ir svarīgs parametrs, kas nosaka spēku, ko var iegūt ar standarta siksnas spriegojumu, izmantojot spriegotāju. Tik augsta spriegošanas spēka vērtība nodrošina stabilu pat smagāku transportlīdzekļu vai mašīnu imobilizāciju, palielinot kravas drošību transportēšanas laikā.
Standarta rokas spēks (SHF)
Manuālais spriegošanas spēks (SHF) 50 daN nozīmē, ka lietotājam jāpielieto 50 kg ekvivalents spēks, lai pareizi nospriegotu stiprināšanas siksnu, izmantojot spriegotāju. Šī vērtība garantē ergonomisku un drošu lietošanu , ļaujot efektīvi nostiprināt kravu bez pārmērīgas fiziskas piepūles. SHF parametrs ir ļoti svarīgs, izvēloties siksnu, jo tas nosaka spēku, kas jāpieliek manuāli, lai sasniegtu vēlamo saspiešanas spēku un nodrošinātu kravas stabilitāti transportēšanas laikā.
ETA efektivitāte
ETA (spriegošanas mezgla efektivitātes) vērtība nosaka uzmavas efektivitāti kravas nostiprināšanas sistēmā, t. i., uzmavas pārnestā spriegošanas spēka attiecību pret spriegotāja pielikto spēku. Vērtība ≥ 0,5 nozīmē, ka uzmava pārnes vismaz 50 % no spriegošanas spēka , kas norāda uz tās labo efektivitāti un lietderību gan lentes, gan kravas virsmas aizsardzībā pret nodilumu, bojājumiem vai kustību. Šis ETA līmenis tiek uzskatīts par drošu un atbilst Eiropas autotransporta standartu prasībām.
Maksimāla stiepjamība
Riteņu nostiprināšanas siksnu maksimālā stiepjamība nosaka to garuma procentuālo pieaugumu pilnas slodzes laikā. Šo siksnu gadījumā tā ir mazāka par 4% , kas nozīmē minimālu pagarinājumu nospriegošanas laikā . Zema stiepjamība nodrošina lielāku nostiprinātās kravas stabilitāti, ierobežo tās kustību un efektīvi samazina bojājumu risku transportēšanas laikā, īpaši pēkšņu spēka izmaiņu vai triecienu gadījumā.